Vienas garsiausių visų laikų režisierių Alfredas Hitchkokas, baigęs piešti vieno iš savo filmų
kadruotes, pasakė: „95% filmo jau baigta, beliko tik įvykdymas“. Kadruotės (angl. Storyboard)
kaip ir kiti preprodukcijos etapo darbai pirmiausia yra ekonominis sprendimas. Animacijos, kitaip
nei kino, industrijoje režisierius niekada neturi tokios prabangos kaip antras dublis. Todėl prieš
perduodant darbą animatoriams ir aplinkos dizaineriams, režisierius turi būti visiškai įsitikinęs,
kad turima kadrų kompozicija ir seka yra aiškiausia ir geriausia žiūrovui. Kadruotės taip pat
naudojamos filmams ir reklamoms. „Tadas Blinda. Pradžia“ buvo vienas pirmųjų lietuviškų
filmų, kurio kūrėjai rėmėsi kadruotėmis. Reklamoms dažniausiai naudojamos ne produkcijos, o
reprezentacinės kadruotės (jos yra žymiai dailesnės), kurių tikslas ne patikrinti kompoziciją ir seką,
bet įtikinti reklamos užsakovą, kad reklamos studijos siūloma koncepcija yra tai, ko nori klientas.